Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

(okładka miękka)
Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym (okładka miękka, książki)
Autor: Bęben Robert
Liczba stron: 191
Oprawa: miękka
Wydawca: Difin

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
42,00 zł
Special Price 34,49 zł
- +
LUB

Opis

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny rynek pieniądza i kapitału charakteryzuje się różnorodnością instrumentów finansowych, jednak w praktyce okazuje się, że każdy finansujący (kredytodawca, inwestor, nabywca obligacji itp.) ma swoje wymagania, którym niełatwo sprostać. U podstaw pracy legło założenie, że analogicznie jak na rynku konsumpcyjnym, gdzie trudności ze zbytem wyprodukowanych towarów spowodowały rozwój koncepcji marketingu, tak i na rynku finansowym problemy z pozyskaniem kapitału sprzyjać będą rozwojowi marketingu nazwanego tu marketingiem inwestorskim. Jego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne i efektywne pozyskiwanie finansowania. Celem książki jest pokazanie rynku kapitałowego z perspektywy koncepcji marketingu. Przedmiotem badań prezentowanych w opracowaniu jest marketing inwestorski rozumiany jako proces zarządczy, w ramach którego przedsiębiorstwo dąży do zwiększania swojej wartości poprzez umiejętne i efektywne pozyskiwanie kapitału oraz budowanie długotrwałych korzystnych relacji z podmiotami i osobami finansującymi jego działalność.

Dodatkowe informacje

Autor Bęben Robert
Nazwa Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
Liczba stron 191
Oprawa miękka
Wydawca Difin
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 06-09-2013
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: