Marketing na rynku międzynarodowym

(okładka miękka)
Marketing na rynku międzynarodowym (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 280
Data premiery: 31-01-2013
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:

* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków

zagranicznych,

* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, 

* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy

działalności,

* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,

* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,

* k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.

Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza¬nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

Dodatkowe informacje

Autor Grzegorczyk Wojciech
Nazwa Marketing na rynku międzynarodowym
Liczba stron 280
Data premiery 31-01-2013
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Numer wydania III
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Język oryginału polski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing na rynku międzynarodowym

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: