Marketing Relacji. Teoria i Praktyka

(okładka miękka)
Marketing Relacji. Teoria i Praktyka (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 144
Data premiery: 20-02-2008
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji kwestie metodyki badań relacji z konsumentem nie są do końca jasne. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Zawarte są w niej: wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej, przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami, studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem, przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym, zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

Dodatkowe informacje

Autor Mitręga Maciej
Nazwa Marketing Relacji. Teoria i Praktyka
Liczba stron 144
Data premiery 20-02-2008
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing Relacji. Teoria i Praktyka

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 3,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 9,99 zł
Paczkomaty Inpost 5,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -
Punkt Odbioru 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.