Marketing sportu

(okładka twarda, książki)
Liczba stron: 310
Data premiery: 01-01-2015
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
64,90 zł
Special Price 50,99 zł
- +
LUB

Opis

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu.

Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Sznajder Andrzej
Nazwa Marketing sportu
Liczba stron 310
Data premiery 01-01-2015
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa twarda
ean 9788320822052
Numer wydania III
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2015
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing sportu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 6,99 zł 8,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 4,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł