Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

(okładka miękka)
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 288
Data premiery: 25-11-2014
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
69,00 zł
Special Price 53,99 zł
- +
LUB

Opis

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:

  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym
  • strategia produktu na rynku farmaceutycznym cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki
  • tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych
  • marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego
  • reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej
  • badanie zachowań pacjentów znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych

Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Pilarczyk Bogna, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Nazwa Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Liczba stron 288
Data premiery 25-11-2014
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa miękka
ean 9788326434471
Numer wydania IV
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 29 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 1,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie od 29 do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.