Marketing usług hotelarskich

(okładka miękka)
Marketing usług hotelarskich (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 284
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.

Dodatkowe informacje

Autor Turkowski Marek
Nazwa Marketing usług hotelarskich
Liczba stron 284
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 04-09-2009
Język oryginału polski
Rok wydania 2002
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing usług hotelarskich

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: