Marketing w praktyce

(okładka twarda)
Marketing w praktyce (okładka twarda, książki)
Autor: Dussel Mirko
Liczba stron: 442
Oprawa: twarda
Wydawca: BC Edukacja

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji  i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy), analiza (badania rynku, informacja, trendy), strategia, taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa), zarządzanie, materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).

Dodatkowe informacje

Autor Dussel Mirko
Nazwa Marketing w praktyce
Liczba stron 442
Oprawa twarda
Wydawca BC Edukacja
Seria Poradniki biznesowe
Tłumacz Moryl Beata
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Grupa A5
Data premiery 24-09-2009
Język oryginału niemiecki
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing w praktyce

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: