Marketing w sporcie

(okładka miękka)
Marketing w sporcie (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 80
Data premiery: 01-01-2008
Wydawca: Promotor Kraków

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 6-8 dni

Normalna cena:
31,50 zł
Special Price 27,99 zł
- +
LUB

Opis

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przybliża w sensie ogólnym i definicyjnym podstawowe pojęcie marketingu. Drugi rozdział prezentuje marketingową działalność organizacji sportowych w Polsce w okresie transformacji na tle międzynarodowych organizacji sportowych. Obrazuje działania instytucji sportowej w wypełnianiu misji jako zjawiska kultury fizycznej, wysoko ceniącej ruch, sprawność ciała, ale w zespoleniu z wartościami duchowymi: wyżycia się, radości z osiągniętych rekordów. W drugiej części rozdziału zobrazowane zostało pojęcie widowiska sportowego jako fenomenu społecznego, skutecznego i efektywnego w rywalizacji sportowej. Tu też opisano tworzenie oprawy imprezy, która stanowi „opakowanie produktu”, jakim jest rywalizacja sportowa. Trzeci rozdział to charakterystyka udziału mediów w wydarzeniach i analiza ich zawartości programowej. Badany sport jako masowa forma komunikacji – przyciąga na areny tysiące kibiców, a przed telewizory miliony fanów. Dyscypliny sportowe stały się usługami, które kluby i sportowcy oferują swoim kibicom, ci natomiast stają się konsumentami płacącymi za możliwość oglądania swoich ulubieńców. Takie podejście tworzy pomost komunikacyjny pomiędzy nadawcą (sportowcem, klubem, organizacją sportową, sponsorem) a odbiorcą (kibicem, grupą kibiców) w kanale komunikacji medialnej (prasa, rtv, internet) zapewniając osiągnięcie wymiernego sukcesu, połączonego z korzyściami finansowymi. Ostatni czwarty rozdział pracy przedstawia zjawisko sponsoringu w sporcie, które to na rynku sportowym staje się powszechną formą komunikowania.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Misiołowski Robert
Nazwa Marketing w sporcie
Liczba stron 80
Data premiery 01-01-2008
Wydawca Promotor Kraków
Oprawa miękka
ean 9788360095256
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing w sporcie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.