Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja

(okładka miękka)
Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 182
Oprawa: miękka
Wydawca: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
16,00 zł
Special Price 14,49 zł
- +
LUB

Opis

Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba – jak nigdy dotąd – informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności. Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.

Dodatkowe informacje

Autor Ciborska Elżbieta
Nazwa Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja
Liczba stron 182
Oprawa miękka
Wydawca Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 17-05-2012
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: