Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych

(okładka miękka)
Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych (okładka miękka, książki)
Autor: Witek Lucyna
Liczba stron: 302
Data premiery: 01-01-2007
Wydawca: Wydawnictwo C.H. Beck

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania:
  • jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
  • jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
  • jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
  • jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
  • jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?
Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Dodatkowe informacje

Autor Witek Lucyna
Nazwa Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych
Liczba stron 302
Data premiery 01-01-2007
Wydawca Wydawnictwo C.H. Beck
Oprawa miękka
Język wydania polski
Dystrybutor Wydawnictwo C.H. Beck
Język oryginału polski
Rok wydania 2007
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: