Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych

(okładka miękka)
Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych (okładka miękka, książki)
Autor: Witek Lucyna
Liczba stron: 302
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo C.H. Beck

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania:
  • jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
  • jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
  • jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
  • jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
  • jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?
Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Dodatkowe informacje

Autor Witek Lucyna
Nazwa Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych
Liczba stron 302
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo C.H. Beck
Język wydania polski
Dystrybutor Wydawnictwo C.H. Beck
Data premiery 01-01-2007
Język oryginału polski
Rok wydania 2007
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: