Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów

(okładka twarda)
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów (okładka twarda, książki)
100/100
Autor: Olsen Dan
Liczba stron: 328
Data premiery: 13-02-2018
Wydawca: Onepress

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 48 godzin

Normalna cena:
49,00 zł
Special Price 31,99 zł
- +
LUB

Opis

Stwórz produkt, który pokochają klienci.

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:

  • zasady dopasowania produktu do rynku,
  • kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku,
  • MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów,
  • kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika,
  • optymalizacja za pomocą testów A/B.

„Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”.
Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com

„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”.
Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit

„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”.
Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Olsen Dan
Nazwa Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów
Liczba stron 328
Data premiery 13-02-2018
Wydawca Onepress
Oprawa twarda
Tłumacz Maksymilian Gutowski
ean 9788328336902
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2018
Forma książka

Opinie

Recenzje klientów - Ocen: 1

Bardzo dobra książka, pokazująca w sposób przejrzysty czym jest Lean Product i jak wdrażać nowe produkty na rynek. Polecam!
Ocena
Recenzja wg Krzysztof / (Dodano 15.04.2018)

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.