Metody i Techniki Sondażowych Badań Opinii

(okładka miękka)
Metody i Techniki Sondażowych Badań Opinii (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 256
Data premiery: 02-09-2009
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów.
W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.

Dodatkowe informacje

Autor Szreder Mirosław
Nazwa Metody i Techniki Sondażowych Badań Opinii
Liczba stron 256
Data premiery 02-09-2009
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Język oryginału polski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Metody i Techniki Sondażowych Badań Opinii

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: