Międzynarodowe public relations

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 238
Data premiery: 27-06-2019
Wydawca: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego popytu na zaufanie, reputacja odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu procesów gospodarczych. Przedstawione w książce badania wskazują, że państwa, jako podmioty globalnej konkurencji, prowadzą aktywną politykę komunikacyjną, a działania te wykorzystują głównie do realizacji celów ekonomicznych, w tym poprawy ich konkurencyjności. W opracowaniu, oprócz konceptualizacji międzynarodowego public relations, zaprezentowane zostały narzędzia, specjalizacje i strategie prowadzenia tej działalności. Znaczną część pracy poświęcono analizie przypadków, gdzie można znaleźć między innymi liczne przykłady wykorzystywania efektu kraju pochodzenia przez podmioty globalnej konkurencji oraz analizy prowadzonych przez państwa działań z zakresu międzynarodowego public relations. W książce zaprezentowane zostało ekonocentryczne podejście do badań nad międzynarodowym public relations. Prowadzone analizy służyły określeniu rynkowej wartości działań komunikacyjnych państwa i ich efektów. W opracowaniu przedstawiono metody pomiaru wartości reputacji oraz wyniki przeprowadzonych badań, w których uwzględniono takie wielkości, jak premia za reputację kraju, kapitał reputacji oraz konkurencyjność kraju pochodzenia.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Leszczyński Marcin
Nazwa Międzynarodowe public relations
Liczba stron 238
Data premiery 27-06-2019
Wydawca Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Oprawa miękka
ean 9788376544403
Numer wydania I
Rok wydania 2019
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Międzynarodowe public relations

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce
6,99 zł 8,99 zł
Stacje Orlen 6,99 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 7,99 zł 9,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce 0,00 zł 4,99 zł
Stacje Orlen 0,00 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 0,00 zł 4,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł