Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach. Uwarunkowania wyboru – kluczowe obszary decyzyjne

(okładka miękka)
Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach. Uwarunkowania wyboru – kluczowe obszary decyzyjne (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 371
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

W gospodarce opartej na wiedzy szczególną rolę pełni rynek nowych technologii. Chociaż procesy komercjalizacji technologii są zjawiskiem powszechnym w dynamicznym świecie cywilizacji informacyjnej, to zarządzanie tymi procesami jest skomplikowane, trudne i nierzadko oparte na intuicji.
Książka Edyty Gwardy-Gruszczyńskiej jest istotnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tych procesów, co jest warunkiem sprawnego zarządzania nimi, a co za tym idzie - rozwoju gospodarczego.

Dodatkowe informacje

Autor Gwarda-Gruszczyńska Edyta
Nazwa Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach. Uwarunkowania wyboru – kluczowe obszary decyzyjne
Liczba stron 371
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 04-07-2013
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach. Uwarunkowania wyboru – kluczowe obszary decyzyjne

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: