Nazwy własne obiektów handlowo-usługowych w przestrzeni miasta

(okładka miękka)
Nazwy własne obiektów handlowo-usługowych w przestrzeni miasta (okładka miękka, książki)
Autor: Siwiec Adam
Liczba stron: 232
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo UMCS

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.

Dodatkowe informacje

Autor Siwiec Adam
Nazwa Nazwy własne obiektów handlowo-usługowych w przestrzeni miasta
Liczba stron 232
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo UMCS
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 01-03-2012
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Nazwy własne obiektów handlowo-usługowych w przestrzeni miasta

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: