Niemiecki. Repetytorium leksykalno-tematyczne. Poziom B2-C1

(książka + CD)
Niemiecki. Repetytorium leksykalno-tematyczne. Poziom B2-C1 (książka + CD, książki)
Liczba stron: 222
Data premiery: 02-05-2013
Wydawca: Edgard

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
34,90 zł
Special Price 25,49 zł
- +
LUB

Opis

Niemiecki Repetytorium leksykalno-tematyczne

- nauka XX słów, wyrażeń i kolokacji

- kilkadziesiąt zagadnień uporządkowanych w 14 rozdziałach

- XX interesujące teksty pokazujące użycie słów w praktyce

- ponad 130 różnorodnych ćwiczeń z odpowiedziami

- współczesne, aktualne słownictwo, potoczne zwroty oraz idiomy

- specjalnie opracowane testy powtórkowe i minisłowniczki

- płyta Audio CD gratis

Nowoczesne Repetytorium leksykalno-tematyczne umożliwia poznanie lub przypomnienie sobie około XX słów i zwrotów na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym (B1-C1 wg klasyfikacji Rady Europy).

Zestaw (książka + płyta CD Audio) adresowany jest do uczniów, samouków oraz wszystkich, którzy chcą poszerzyć zasób niemieckiego słownictwa, przypomnieć sobie i skutecznie utrwalić znajomość niezbędnych na co dzień zwrotów. Opracowany został on również z myślą o uczniach szkół średnich, studentach, osobach przygotowujących się do egzaminów językowych. Repetytorium może być także pomocne dla nauczycieli – zawiera liczne ćwiczenia do wykorzystania podczas lekcji lub zajęć indywidualnych.

Podręcznik obejmuje kilkadziesiąt zagadnień usystematyzowanych w 12 rozdziałach tematycznych. W każdym podrozdziale znajdują się: wprowadzenie do tematu, przykładowy tekst, słownictwo podstawowe oraz dodatkowe wraz z tłumaczeniami, a także różnorodne ćwiczenia sprawdzające i utrwalające. Samodzielne sprawdzenie wiedzy umożliwia ponad XXX różnorodnych ćwiczeń, m.in. pytania typu prawda/fałsz, łączenie w pary, krzyżówki i wykreślanki. Podręcznik obejmuje również specjalnie opracowane testy podsumowujące, a na końcu znajduje się pełny klucz odpowiedzi.

Płyta CD Audio jest doskonałym uzupełnieniem nauki z podręcznikiem. Zawiera XX minut nagrań wysokiej jakości w wykonaniu rodowitego Niemca. Jest szczególnie pomocna w nauce prawidłowej wymowy oraz w ćwiczeniu umiejętności rozumienia ze słuchu.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Niemiecki. Repetytorium leksykalno-tematyczne. Poziom B2-C1
Liczba stron 222
Data premiery 02-05-2013
Wydawca Edgard
Oprawa miękka
ean 9788377882153
Numer wydania I
Język wydania polski,niemiecki
Język oryginału polski
Rok wydania 2013
Forma książka + CD

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Niemiecki. Repetytorium leksykalno-tematyczne. Poziom B2-C1

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Opracowanie zbiorowe to utwór, który składa się z wielu odrębnych części, przygotowanych przez różnych twórców. W żaden sposób nie współpracują oni ze sobą ani nie porozumiewają się przy tworzeniu dzieła. Każdy z nich pracuje nad indywidualnym materiałem, realizując swój wkład. Nie zachodzi więc pomiędzy nimi stosunek współautorstwa. Inicjatorem, organizatorem, koordynatorem i instytucją finansującą powstawanie opracowania zbiorowego jest wydawca. Łączy on w całość poszczególne partie dzieła i jest odpowiedzialny za jego finalny kształt. Decyduje również o tym, jak przedstawia się skład zespołu twórców, w jaki sposób powstały utwór jest eksploatowany oraz jakie wynagrodzenie przysługuje poszczególnym autorom.


Opracowania zbiorowe to najczęściej prace o charakterze naukowym, takie jak encyklopedie, słowniki, podręczniki, leksykony, albumy, kodeksy, czy zbiory referatów i konferencji. Stanowią one często zbiorczą prezentację dokonań różnych naukowców. Czytelnik ma dzięki temu możliwość spojrzenia na określone zagadnienie z różnych punktów widzenia i zajęcia na tej podstawie własnego stanowiska. Unika tym samym ryzyka subiektywizmu, co ma często miejsce w przypadku lektury opracowań pojedynczego autora. W ramach jednego opracowania może zapoznać się z dopełniającymi się, a nieraz także przeciwstawnymi teoriami czy opiniami. Przyjmuje się, że wkład w powstanie opracowania zbiorowego nie musi mieć charakteru twórczego. Może polegać m.in. na zgromadzeniu materiałów źródłowych, opracowaniu założeń metodologicznych, przeprowadzeniu badań i analiz danych statystycznych, interpretacji wyników badań, a także na sporządzeniu treści opracowania czy prezentacji graficznej.


Zgodnie z zapisami art. 11 prawa autorskiego, wydawcy przysługują autorskie prawa majątkowe do opracowania zbiorowego. Wychodzi się bowiem z założenia, że to po jego stronie leży finansowanie dzieła oraz ponoszenie ekonomicznego ryzyka związanego z jego publikacją. Uzyskuje on prawo do utworu jako całości oraz do jego tytułu, podczas gdy autorzy zachowują prawa autorskie do opracowanych przez siebie części. Wydawnictwa zwykle wymagają od twórców ujawnienia wkładu w powstanie opracowania zbiorowego. W tym celu jest przygotowywana tzw. deklaracja wkładu, obejmująca procentowy udział oraz zakres odpowiedzialności. Dokument ten ma przeciwdziałać nierzetelności naukowej, objawiającej się w postaci zjawisk jak „ghostwriting” oraz „guest autorship”. Pierwsze z nich dotyczy takiej sytuacji, w której twórca wnoszący istotny wkład w powstanie dzieła, jest pomijany na liście autorów. „Guest authorship” (inna nazwa to „honoraty authorship”) polega natomiast na tym, że autorstwo wydzielonej części opracowania zbiorowego przypisuje sobie osoba, która w żaden sposób nie uczestniczyła w jego tworzeniu. Jest ona dopisywana do listy autorów, co ma zwykle na celu nieuczciwe wzbogacenie swojego dorobku naukowego. W przypadku zaangażowania przez twórcę w powstawanie jego części opracowania zbiorowego instytucji zewnętrznej spoczywa na nim ponadto obowiązek zaznaczenia tego faktu we wstępie.