Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów

(okładka miękka)
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów (okładka miękka, książki)
Autor: Kawasaki Guy
Liczba stron: 248
Data premiery: 14-03-2013
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 12 godzin

Normalna cena:
39,90 zł
Special Price 15,99 zł
- +
LUB

Opis

Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.

Oczarować można podczas dokonywania transakcji handlowej albo ważnych negocjacji w wielkiej korporacji, a także za pomocą Facebooka. A gdy już uda Ci się to zrobić, efekty będą dużo bardziej spektakularne niż te uzyskiwane za pomocą tradycyjnej perswazji, wywierania wpływu czy marketingu.

Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.

Dodatkowe informacje

Autor Kawasaki Guy
Nazwa Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Liczba stron 248
Data premiery 14-03-2013
Wydawca Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Tłumacz Czub Marta
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Język oryginału angielski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: