Ogilvy o reklamie

(okładka twarda)
Ogilvy o reklamie (okładka twarda, książki)
Autor: Ogilvy David
Liczba stron: 226
Oprawa: twarda
Wydawca: Wydawnictwo Studio EMKA

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to "najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

Dodatkowe informacje

Autor Ogilvy David
Nazwa Ogilvy o reklamie
Liczba stron 226
Oprawa twarda
Wydawca Wydawnictwo Studio EMKA
Tłumacz Rogalińska Agnieszka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 19-09-2008
Język oryginału angielski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Ogilvy o reklamie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: