Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

(okładka twarda, książki)
Autor: Young Miles
Data premiery: 24-10-2018
Wydawca: Wydawnictwo Arkady
Oprawa: twarda

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
79,00 zł
Special Price 59,99 zł
- +
LUB

Opis

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler "Ogilvy o reklamie" podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.

Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:

  • zachowanie się marki w nowym pejzażu cyfrowym,
  • znaczenie ekosystemu cyfrowego,
  • tworzenie inteligentnych treści, które angażują odbiorcę,
  • trzy pola bitwy – media społecznościowe, mobilność i ciągłość handlu,
  • zależności między markami, nastawieniem społecznym a społeczeństwem,
  • okiełznanie mocy technologii twórczych,
  • przydatność dużych zbiorów danych,
  • internet a rynki wschodzące.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Young Miles
Nazwa Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Data premiery 24-10-2018
Wydawca Wydawnictwo Arkady
Oprawa twarda
Tłumacz Zagrodzki Michał
ean 9788321350660
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.