Pakiet: Łamigłówki dla przedszkolaka

(okładka twarda, książki)
Liczba stron: 144
Data premiery: 22-01-2015
Wydawca: Edgard

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
34,90 zł
Special Price 22,49 zł
- +
LUB

Opis

Pakiet: Poradnik dla opiekunów + zagadki obrazkowe + karty z ćwiczeniami + flamaster suchościeralny

Wyjątkowy zestaw ćwiczący koncentrację i myślenie logiczne dla dzieci w wieku przedszkolnym

Nowość z edukacyjnej serii Kapitan Nauka! Tym razem Kapitan zamierza wyruszyć w daleki rejs. Przygotował więc dla swojej załogi inspirujące zagadki i zadania, które sprawdzą spostrzegawczość, umiejętność koncentracji uwagi oraz myślenia logicznego. A każdą odpowiedź można szybko sprawdzić na odwrocie karty i w razie potrzeby poprawić z pomocą suchościeralnego flamastra. Ahoj, przygodo! Rozpoczynamy trening umysłu przy wspólnej zabawie!

"Pakiet Łamigłówki dla przedszkolaka 3+" pomaga rozwijać zdolności umysłowe najmłodszych i przygotować dzieci do nauki w przedszkolu i szkole. Materiał edukacyjny został tak opracowany, aby wspomagał rozwój umiejętności w formie najbardziej naturalnej dla dzieci w tym wieku, czyli podczas wspólnej zabawy!

Pakiet zawiera:
  • Poradnik dla opiekunów z konkretnymi wskazówkami Agnieszki Bieli, doświadczonego psychologa dziecięcego, jak rozwijać koncentrację, spostrzegawczość i pamięć u dzieci w wieku przedszkolnym, a także 28 różnorodnych ćwiczeń wspierających rozwój dziecka.
  • 110 zabawnych zagadek z atrakcyjnymi ilustracjami pobudzającymi dziecięcą wyobraźnię. Zagadki doskonalą umiejętność myślenia logicznego i koncentracji, a ponadto pozwalają szybko sprawdzić rozwiązanie na odwrocie karty.
  • 15 zmywalnych kart do nauki rysowania z inspirującymi zadaniami, które ćwiczą grafomotorykę rączki (rysowanie po śladzie), kreatywność (przez twórcze uzupełnianie ilustracji) oraz przygotowują do nauki pisania w szkole.
  • GRATIS suchościeralny flamaster – pisz, rysuj, zmazuj, poprawiaj!

Dzięki urozmaiconym zadaniom i ćwiczeniom zaproponowanym w pakiecie można rozwijać różne sfery dziecięcej aktywności i proponować przedszkolakom zadania o różnym stopniu trudności, dostosowane do ich aktualnych możliwości i zainteresowań.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Pakiet: Łamigłówki dla przedszkolaka
Liczba stron 144
Data premiery 22-01-2015
Wydawca Edgard
Płeć chłopiec / dziewczynka
Oprawa twarda
ean 9788377884652
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka
Przedział wiekowy 3-4 lata,5-7 lat
Od ilu lat 3+

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Pakiet: Łamigłówki dla przedszkolaka

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Opracowanie zbiorowe to utwór, który składa się z wielu odrębnych części, przygotowanych przez różnych twórców. W żaden sposób nie współpracują oni ze sobą ani nie porozumiewają się przy tworzeniu dzieła. Każdy z nich pracuje nad indywidualnym materiałem, realizując swój wkład. Nie zachodzi więc pomiędzy nimi stosunek współautorstwa. Inicjatorem, organizatorem, koordynatorem i instytucją finansującą powstawanie opracowania zbiorowego jest wydawca. Łączy on w całość poszczególne partie dzieła i jest odpowiedzialny za jego finalny kształt. Decyduje również o tym, jak przedstawia się skład zespołu twórców, w jaki sposób powstały utwór jest eksploatowany oraz jakie wynagrodzenie przysługuje poszczególnym autorom.


Opracowania zbiorowe to najczęściej prace o charakterze naukowym, takie jak encyklopedie, słowniki, podręczniki, leksykony, albumy, kodeksy, czy zbiory referatów i konferencji. Stanowią one często zbiorczą prezentację dokonań różnych naukowców. Czytelnik ma dzięki temu możliwość spojrzenia na określone zagadnienie z różnych punktów widzenia i zajęcia na tej podstawie własnego stanowiska. Unika tym samym ryzyka subiektywizmu, co ma często miejsce w przypadku lektury opracowań pojedynczego autora. W ramach jednego opracowania może zapoznać się z dopełniającymi się, a nieraz także przeciwstawnymi teoriami czy opiniami. Przyjmuje się, że wkład w powstanie opracowania zbiorowego nie musi mieć charakteru twórczego. Może polegać m.in. na zgromadzeniu materiałów źródłowych, opracowaniu założeń metodologicznych, przeprowadzeniu badań i analiz danych statystycznych, interpretacji wyników badań, a także na sporządzeniu treści opracowania czy prezentacji graficznej.


Zgodnie z zapisami art. 11 prawa autorskiego, wydawcy przysługują autorskie prawa majątkowe do opracowania zbiorowego. Wychodzi się bowiem z założenia, że to po jego stronie leży finansowanie dzieła oraz ponoszenie ekonomicznego ryzyka związanego z jego publikacją. Uzyskuje on prawo do utworu jako całości oraz do jego tytułu, podczas gdy autorzy zachowują prawa autorskie do opracowanych przez siebie części. Wydawnictwa zwykle wymagają od twórców ujawnienia wkładu w powstanie opracowania zbiorowego. W tym celu jest przygotowywana tzw. deklaracja wkładu, obejmująca procentowy udział oraz zakres odpowiedzialności. Dokument ten ma przeciwdziałać nierzetelności naukowej, objawiającej się w postaci zjawisk jak „ghostwriting” oraz „guest autorship”. Pierwsze z nich dotyczy takiej sytuacji, w której twórca wnoszący istotny wkład w powstanie dzieła, jest pomijany na liście autorów. „Guest authorship” (inna nazwa to „honoraty authorship”) polega natomiast na tym, że autorstwo wydzielonej części opracowania zbiorowego przypisuje sobie osoba, która w żaden sposób nie uczestniczyła w jego tworzeniu. Jest ona dopisywana do listy autorów, co ma zwykle na celu nieuczciwe wzbogacenie swojego dorobku naukowego. W przypadku zaangażowania przez twórcę w powstawanie jego części opracowania zbiorowego instytucji zewnętrznej spoczywa na nim ponadto obowiązek zaznaczenia tego faktu we wstępie.