Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 298
Data premiery: 20-09-2019
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
65,00 zł
Special Price 45,99 zł
- +
LUB

Opis

Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce przedstawiono wyniki pogłębionych i wieloaspektowych badań literaturowych oraz pracy koncepcyjnej. Dokonano uporządkowania zagadnień, nierzadko podejmując polemikę z innymi badaczami i proponując własne rozwiązania w zakresie definiowania pojęć i klasyfikacji. Efektem poczynionych wysiłków badawczych są implikacje dla teorii zarządzania i praktyki menedżerskiej w przedsiębiorstwach klastrowych.

Zaproponowane rozwiązania metodyczne w zakresie budowania partnerstwa benchmarkin-gowego mogą zostać wykorzystane w praktyce gospodarczej przez przedsiębiorstwa klastrowe w celu:

  • uświadomienia sobie możliwości realizacji tej formy partnerstwa w klastrze,
  • intensyfikacji benchmarkingu wewnątrzklastrowego,
  • skorygowania aktualnego schematu postępowania w procesie benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim.

Książka jest adresowana do:

  • kadry kierowniczej i pozostałych pracowników przedsiębiorstw klastrowych bezpośrednio zaangażowanych w inicjatywy klastrowe (wspólne projekty i przedsięwzięcia),
  • koordynatorów klastrów,
  • specjalistów ds. benchmarkingu,
  • kadry naukowej specjalizującej się w problematyce zarządzania relacjami międzyorganizacyjnymi, klastrów lub benchmarkingu,
  • studentów kierunków ekonomicznych (dyscypliny: nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomia i finanse),
  • słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Szydełko Magdalena
Nazwa Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych
Liczba stron 298
Data premiery 20-09-2019
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788381022309
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2019
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 5,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.