Pięć najważniejszych pytań

(okładka miękka)
Pięć najważniejszych pytań (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 116
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić. 

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Dodatkowe informacje

Autor Collins Jim, Rangan Kasturi, Rodin Judith, Kotler Philip, Drucker Peter F., Hesselbein Frances, Kouzes James M.
Nazwa Pięć najważniejszych pytań
Liczba stron 116
Oprawa miękka
Wydawca Wolters Kluwer
Tłumacz Jabłoński Maciej
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Data premiery 06-09-2013
Język oryginału angielski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Pięć najważniejszych pytań

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: