Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

(okładka miękka)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 264
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.

Dodatkowe informacje

Autor Romanowska Maria
Nazwa Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Liczba stron 264
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 04-02-2009
Język oryginału polski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: