Po drugie klient

(okładka twarda)
Po drugie klient (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 296
Data premiery: 18-10-2013
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

 

- jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,

- jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,

- jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,

- jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.

Dodatkowe informacje

Autor Rosenbluth Hal F., Mcferrin Peters Diane
Nazwa Po drugie klient
Liczba stron 296
Data premiery 18-10-2013
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa twarda
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Język oryginału polski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Po drugie klient

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: