Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

(okładka miękka)
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 408
Oprawa: miękka
Wydawca: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
51,60 zł
Special Price 40,99 zł
- +
LUB

Opis

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym).

Dodatkowe informacje

Autor Gawroński Sławomir
Nazwa Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Liczba stron 408
Oprawa miękka
Wydawca Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor AVA Sp. z o.o.
Data premiery 08-11-2012
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: