Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż

(okładka miękka)
Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 258
Data premiery: 03-11-2010
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Private banking – bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.
W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
istotę i cechy private banking i personal banking
genezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świecie
segmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingowe
źródła i sposoby pozyskiwania klientów private banking
kwestie komunikacji marketingowej w obszarze private banking
istotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientów
koncepcje zarządzania jakością w usługach bankowych
metody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowych
ocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce – z perspektywy klientów a także ich doradców
koncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.

Dodatkowe informacje

Autor Bednarska-Olejniczak Dorota
Nazwa Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż
Liczba stron 258
Data premiery 03-11-2010
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Język oryginału polski
Rok wydania 2010
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: