Proaktywny telemarketing

(okładka miękka)
Proaktywny telemarketing (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 168
Data premiery: 10-09-2013
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 48 godzin

Normalna cena:
37,00 zł
Special Price 23,99 zł
- +
LUB

Opis

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie. Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze. Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.

Dodatkowe informacje

Autor Walczak Paweł
Nazwa Proaktywny telemarketing
Liczba stron 168
Data premiery 10-09-2013
Wydawca Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Proaktywny telemarketing

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: