Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie

(okładka miękka)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 128
Data premiery: 09-11-2012
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzędu ze swoim problemem, jednak nie od dziś wiadomo, że na linii urząd–interesant trwa cicha, lecz zaciekła wojna podjazdowa. Jakoś tak zwykle bywa, że reprezentanta państwowej instytucji z miejsca przypisujemy do kategorii "ONI". Pracownik pierwszej linii urzędowego frontu wystawiony jest na bezustanną krytykę swoich zachowań i postaw, a to wpływa zarówno na stosunek klientów do niego samego, jak i na wizerunek całego urzędu.

Dodatkowe informacje

Autor Hancewicz Radosław
Nazwa Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
Liczba stron 128
Data premiery 09-11-2012
Wydawca Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 3,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 9,99 zł
Paczkomaty Inpost 5,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -
Punkt Odbioru 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.