Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analizy prognostycznej

(okładka miękka)
Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analizy prognostycznej (okładka miękka, książki)
Autor: Siegel Eric
Liczba stron: 410
Data premiery: 27-10-2017
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
54,90 zł
Special Price 42,49 zł
- +
LUB

Opis

Przetłumaczona na 9 języków. Wykorzystywana w ponad 30 uniwersytetach.

W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.

"Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych".
Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com

"Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata".
Marianna Dizik, statystyk, Google

"Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian".
John Francis, starszy analityk danych, Nike

"Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę".
Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor "Strategic Database Marketing"

"Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam".
Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Siegel Eric
Nazwa Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analizy prognostycznej
Liczba stron 410
Data premiery 27-10-2017
Wydawca MT Biznes
Oprawa miękka
Tłumacz Pawłowski Konrad
ean 9788380872585
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2018
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analizy prognostycznej

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 29 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 1,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie od 29 do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.