Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 500
Data premiery: 13-03-2020
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej
firmie. Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi
konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat. Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i
usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i
ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji
poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:

  • określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
  • utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,
  • budować skuteczne i efektywne zespoły,
  • rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,
  • akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
  • rozwijać nową wartość produktów i usług.

Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość
dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.

Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i
wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji,
rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Liker Jeffrey K., Morgan James M.
Nazwa Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
Liczba stron 500
Data premiery 13-03-2020
Wydawca MT Biznes
Oprawa miękka
Tłumacz Kowalczyk Marcin
ean 9788380877627
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 5,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.