Psychologia coachingu biznesowego

(okładka twarda)
Psychologia coachingu biznesowego (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 174
Oprawa: twarda
Wydawca: Wydawnictwo Harmonia

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
33,00 zł
Special Price 23,49 zł
- +
LUB

Opis

Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.

Dodatkowe informacje

Autor Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota
Nazwa Psychologia coachingu biznesowego
Liczba stron 174
Oprawa twarda
Wydawca Wydawnictwo Harmonia
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 22-11-2013
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Psychologia coachingu biznesowego

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: