Psychologia Rynku dla Doradców Finansowych

(okładka miękka)
Psychologia Rynku dla Doradców Finansowych (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 294
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Psychologia rynku dla doradców finansowych to kompletny i wyczerpujący przewodnik. Stanowi bardzo cenne źródło informacji o praktycznych narzędziach, pomocnych w wykonywanej pracy przez doradców finansowych.
W książce zaprezentowano aktualne wyzwania, jakie stoją przed bankowością i pośrednikami finansowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tego, jak ważną rolę odgrywa psychologia w pracy doradców finansowych. Wiele miejsca poświęcono opisowi różnorodnych pułapek psychologicznych (inklinacji behawioralnych), które napotykają doradcy finansowi podczas obsługi klienta a także wpływu na konstrukcję procesu decyzyjnego i doboru instrumentów do portfela inwestycyjnego klienta.
Autorzy przedstawiają wiele wskazówek na temat, jak przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu psychologii finansowej można stworzyć narzędzia niezbędne do określenia psychologicznego profilu ryzyka klienta i tym samym lepiej zdywersyfikować ryzyko portfela aktywów. Omawiają oni również produkty finansowe, w tym instrumenty strukturyzowane, oraz sposoby ich analizy zarówno ze strony tradycyjnych finansów opartych na teorii oczekiwanej użyteczności, jak i psychologii finansów bazującej na teorii perspektywy. Prezentując dynamikę budowy nowych produktów finansowych autorzy ukazują różne koncepcje wyboru i przebudowy portfela instrumentów finansowych opartych o meandry psychologii finansów.
Ostatnie rozdziały książki poświęcone są kwestii kompleksowego zarządzania bogactwem klientów przez doradców finansowych i dostarczają wskazówek na temat tego, jak powinien wyglądać proces doradczy, aby w pełni wykorzystać potrzeby i oczekiwania klientów, uwzględniając zarządzanie indywidualnymi aktywami/pasywami, cykl życia, rozpoznawanie profilu ryzyka, oraz wdrażanie strategii zarządzania bogactwem klientów.

W Psychologii rynku dla doradców finansowych przedstawiono m.in.:
- Jak rozpoznać profil ryzyka danego klienta?
- Jak wybrać optymalną alokacje aktywów dostosowaną do profilu ryzyka danego klienta?
- Które produkty inwestycyjne są optymalne z punktu widzenia podstaw psychologicznych klienta?
- W jakiej sytuacji lepszą decyzją jest przebudowa portfela w trakcie procesu inwestycyjnego, a kiedy należałoby wyjść z rynku lub podjąć większe ryzyko?
- Jakie są powszechnie stosowane zasady w zakresie obsługi klientów i w jakich sytuacjach nie należy ich stosować?
- Jak dopasować alokacje aktywów do konkretnego etapu życia klienta?
Wielu praktycznych przykładów zamieszczonych w Psychologii rynku dla doradców finansowych daje możliwość doradcom poprawę jakości oferowanych przez nich usług, na każdym etapie procesu zarządzania bogactwem klientów.

Dodatkowe informacje

Autor Hens Thorsten, Bachmann Kremena
Nazwa Psychologia Rynku dla Doradców Finansowych
Liczba stron 294
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Tłumacz Potocka Karolina
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 30-11-2010
Język oryginału angielski
Rok wydania 2010
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Psychologia Rynku dla Doradców Finansowych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: