Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy

(okładka miękka)
Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy (okładka miękka, książki)
Autor: Bussey Cathy
Liczba stron: 162
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.

Dodatkowe informacje

Autor Bussey Cathy
Nazwa Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Liczba stron 162
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tłumacz Sawicki Jarosław
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor AVA Sp. z o.o.
Data premiery 13-07-2012
Język oryginału angielski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: