Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje

(okładka miękka)
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 232
Data premiery: 19-05-2012
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego.

Dodatkowe informacje

Autor Krzyścin Mirosława
Nazwa Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje
Liczba stron 232
Data premiery 19-05-2012
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor AVA Sp. z o.o.
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: