Relacje z Kluczowymi Klientami

(okładka miękka)
Relacje z Kluczowymi Klientami (okładka miękka, książki)
Autor: Burnett Ken
Liczba stron: 432
Oprawa: miękka
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest już metodą szeroko stosowaną. Autor uważa jednak, że powinno ono być procesem wybiórczym, ponieważ firma może skutecznie dbać o relacje z ograniczoną liczbą klientów. Dlatego proponuje skupić się na grupie klientów najważniejszych z punktu widzenia firmy, którym powinno się zapewnić doskonałą obsługę, i wprowadza pojęcie zarządzania relacjami z kluczowymi klientami (KCRM). Książka zawiera szczegółowe omówienie sposobów oceny aktualnego stanu obsługi klientów w firmie, efektywności działu sprzedaży oraz kryteriów, za pomocą których określa się grupę kluczowych klientów.

Dodatkowe informacje

Autor Burnett Ken
Nazwa Relacje z Kluczowymi Klientami
Liczba stron 432
Oprawa miękka
Wydawca Oficyna Ekonomiczna
Tłumacz Przybyś Katarzyna
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Data premiery 17-06-2010
Język oryginału angielski
Rok wydania 2002
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Relacje z Kluczowymi Klientami

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: