Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
Autor | Rivkin Steve, Trout Jack |
---|---|
Nazwa | Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu |
Liczba stron | 184 |
Data premiery | 20-01-2011 |
Wydawca | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa | miękka |
Tłumacz | Opracowanie zbiorowe |
ean | 9788320819335 |
Numer wydania | I |
Rok wydania | 2011 |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Forma | książka |
*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Koszty dostawy:
Zamówienie do 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Punkt odbioru | 0,00 zł | - |
Paczkomaty Inpost 24/7 | 7,99 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce |
6,99 zł | 8,99 zł |
Stacje Orlen | 6,99 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 7,99 zł | 9,99 zł |
Kurier | 9,99 zł | 12,99 zł |
Zamówienie powyżej 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Punkt odbioru | 0,00 zł | - |
Paczkomaty Inpost 24/7 | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce | 0,00 zł | 4,99 zł |
Stacje Orlen | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 0,00 zł | 4,99 zł |
Kurier | 0,00 zł | 8,99 zł |