Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu

(okładka miękka)
Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 184
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak  umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych. 

Dodatkowe informacje

Autor Rivkin Steve, Trout Jack
Nazwa Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Liczba stron 184
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 20-01-2011
Język oryginału angielski
Rok wydania 2011
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: