Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

(okładka miękka)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (okładka miękka, książki)
Autor: Lovett John
Liczba stron: 400
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 48 godzin

Normalna cena:
69,00 zł
Special Price 27,49 zł
- +
LUB

Opis

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Dodatkowe informacje

Autor Lovett John
Nazwa Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Liczba stron 400
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Helion
Tłumacz Walczak Tomasz
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Data premiery 13-09-2012
Język oryginału angielski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: