Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 260
Data premiery: 20-03-2020
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
76,00 zł
Special Price 53,99 zł
- +
LUB

Opis

Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych i alternatywnych instytucji finansowych, które dokonują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec konkretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zaufania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu m.in. poprzez odpowiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych. 

Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:

  • ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,
  • reputacja fin-tech,
  • audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,
  • standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,
  • działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,
  • konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,
  • odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.

Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (mis-selling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni i kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników i zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.

Książka może być bardzo dobrym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym. W kompleksowym ujęciu tematu wykorzystano krajową i międzynarodową literaturę przedmiotu oraz badania własne. Książka jest pozycją interesującą, umiejętnie wprowadzającą w trudne interdyscyplinarne problemy, z jakimi stykają się zarówno teoretycy, którzy poszukują właściwej interpretacji wielu zjawisk ekonomicznych, jak i praktycy oraz klienci. Książka na pewno znajdzie licznych odbiorców, m.in. wśród studentów studiów ekonomii, prawa i zarządzania.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Waliszewski Krzysztof
Nazwa Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych
Liczba stron 260
Data premiery 20-03-2020
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788381022743
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2020
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 5,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.