Sprzedawcy lokomotyw. Gamedec. Tom 2

(płyta kompaktowa CD, audiobooki)
Data premiery: 15-01-2015
Wydawca: Heraclon International
Seria: Gamedec

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
21,95 zł
Special Price 15,99 zł
- +
LUB

Opis

Wirtualne światy sensoryczne zostają zdestabilizowane, zagrożona jest egzystencja wszystkich Homo virtual, gdyż przebywanie w sieci przestaje być bezpieczne. Organicy i zoeneci posiadający motomby mogą uciec z powrotem do realium. Niebezpieczeństwo i destabilizacja oznaczają również załamanie rynku, krach koncernów i projektów badawczych.

Opowieści o gamedeku to lektura obowiązkowa dla wszystkich miłośników gier.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Przybyłek Marcin
Nazwa Sprzedawcy lokomotyw. Gamedec. Tom 2
Data premiery 15-01-2015
Wydawca Heraclon International
Seria Gamedec
Lektor Popczyński Marcin
ean 9788379272310
Lektor języki polski
Numer wydania I
Czas trwania 12 godz.
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma płyta kompaktowa CD

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Sprzedawcy lokomotyw. Gamedec. Tom 2

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Marcin Przybyłek pojawił się na świecie 14 grudnia 1968 roku w Pułtusku. Z wykształcenia lekarz medycyny, absolwent Uniwersytetu Medycznego w Warszawie. Podejmował zatrudnienie w koncernie farmaceutycznym KRKA, a aktualnie zajmuje się coachingiem oraz prowadzeniem szkoleń dla menedżerów w zakresie motywacji i samorozwoju. Prowadzi własną firmę szkoleniową. Pisze książki zaliczane do gatunku science-fiction. Swój debiut literacki zanotował w 2000 roku, kiedy na łamach czasopisma „Świat Gier Komputerowych” ukazywały się jego publikacje w rubryce „Grao Story”. Następnie Przybyłek publikował w „Nowej Fantastyce”, gdzie ukazała się pierwsza część jego głośnego cyklu o detektywie gamedecu pt. „Gemedec. Małpia pułapka”. Pierwsze wydanie książkowe autora ujrzało światło dzienne w 2004 roku pod tytułem „Gamedec. Granica rzeczywistości”. Oprócz serii o Gamedecu, do jego popularnych książek zaliczają się takie tytuły jak m.in. „CEO Slayer” czy „Orzeł Biały”. Marcin Przybyłek w swojej twórczości posługuje się również pseudonimem artystycznym Martin Ann Drimm. Oprócz pisania książek, autor uczestniczył w powstawaniu gry planszowej „Gamedec”. Do swoich pasji zalicza gry komputerowe, a także studiowanie psychologii, filozofii oraz fizyki. Książki fantastyczno-naukowe Marcina Przybyłka ukazują globalne zagrożenia związane z niepohamowanym rozwojem współczesnej cywilizacji oraz patologiami systemu polityczno- gospodarczego. Autor prezentuje świat kierowany przez międzynarodowe korporacje, instytucje bankowe oraz spekulantów giełdowych. Rządy państwowe tracą w nim swoje wpływy, ulegając naciskom ze strony lobbystów. Przybyłek zwraca uwagę na takie problemy społeczne jak m.in. wyzysk pracowników, oszustwa bankowe, a także bezduszne dążenia korporacji do maksymalizacji zysku, nie licząc się z dobrem klientów. Zwykły człowiek w tym świecie praktycznie nic nie znaczy, jest jedynie marionetką w rękach bezosobowych sił. Niepohamowany rozwój stwarza jednak śmiercionośne zagrożenia dla ludzkiej cywilizacji. Człowiek staje się potężny i nieśmiertelny, lecz jednocześnie pozbawiony uczuć, bezwzględny i brutalny. Zapomina o najważniejszych wartościach, takich jak miłość, przyjaźń, bezinteresowność czy współczucie. Marcin Przybyłek w swoich książkach umieszcza liczne wątki erotyczne, a także posługuje się odniesieniami do świata popkultury i filmu.