Strategia biznesowa

(okładka miękka, książki)
Autor: Tracy Brian
Liczba stron: 108
Data premiery: 06-10-2017
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
29,90 zł
Special Price 19,49 zł
- +
LUB

Opis

Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.

Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste. W tej praktycznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania. 

Dowiesz się z niej, jak:

  • zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego,
  • formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi,
  • wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych,
  • definiować firmę w odniesieniu do konkurencji,
  • zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii,
  • mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.

I wiele, wiele więcej.

Przedstawiając jako przykłady historie zarówno Aleksandra Wielkiego, jak i IBM czy General Electric, Tracy przedstawia sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i zwiększania ROI. "Strategia biznesowa" to niewielka rozmiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Tracy Brian
Nazwa Strategia biznesowa
Liczba stron 108
Data premiery 06-10-2017
Wydawca MT Biznes
Seria Biblioteka sukcesu Briana Tracy
Oprawa miękka
Tłumacz Pawłowski Konrad
ean 9788380871779
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2017
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Strategia biznesowa

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Brian Tracy pojawił się na świecie 5 stycznia 1944 roku w Vancouver. Jest znanym na całym świecie mówcą motywacyjnym, a także autorem kilkudziesięciu książek i ebooków z zakresu psychologii sukcesu oraz rozwoju osobistego i zawodowego. Szacuje się, że ten charyzmatyczny trener biznesu przemawia rocznie do około ćwierć miliona osób – głównie właścicieli oraz menedżerów dużych firm. W jego wykładach, konferencjach i seminariach uczestniczą przedstawiciele największych przedsiębiorstw amerykańskich, które plasują się w rankingu Fortune 500. Dotychczas inspirował on liderów takich korporacji jak in. Coca Cola, BMW, IBM, Advisory, HP, Deloitte czy ING Group. Brain Tracy jest również właścicielem własnej firmy o nazwie Brian Tracy International, której siedziba znajduje się w San Diego. Specjalizuje się ona w organizacji szkoleń biznesowych. Książki napisane przez Tracy’ego wielokrotnie znajdowały się na listach bestsellerów. Najpopularniejsze tytuły to m.in. „Psychologia sukcesu”, „Zjedz tę żabę”, „Sposób na sukces”, „Psychologia sprzedaży” czy „Plan lotu”.


Brian Tracy uparcie przekonuje, że odniesienie spektakularnego sukcesu jest możliwe dla każdego, bez względu na pochodzenie czy zdolności. W jego książkach można znaleźć cenne porady, przydatne w prowadzeniu biznesu. Autor pomaga uwierzyć w siebie i dokonywać rzeczy, które dotychczas wydawały się niemożliwe. Namawia do stawiania sobie wysokich celów i odważnej ich realizacji. Zachęca do nieustannego rozwoju, zarówno zawodowego, jak i osobistego. Autor często podkreśla, że aby odnieść sukces na rynku nie można skupiać się wyłącznie na zarabianiu pieniędzy. W jego opinii każda firma powinna określić swoje pozamaterialne cele, co w dłuższej perspektywie pozwoli zapobiec wypaleniu zawodowemu. Brian Tracy przekazuje również wskazówki dotyczące zarządzania czasem oraz zasobami ludzkimi. Jak podkreśla, mądre działanie polega na tym, aby angażować się tylko w niezbędne aktywności, natomiast odrzucać te, które jedynie zabierają czas, wewnętrzną energię i pieniądze.