Strategia biznesowa

(płyta kompaktowa CD)
Strategia biznesowa (płyta kompaktowa CD, audiobooki)
Autor: Tracy Brian
Data premiery: 17-11-2017
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
29,89 zł
Special Price 22,99 zł
- +
LUB

Opis

Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.

"Strategia biznesowa" to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.

Dowiesz się z niej, jak:

  • zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego,
  • formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi,
  • wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych,
  • definiować firmę w odniesieniu do konkurencji,
  • zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii,
  • mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.

I wiele, wiele więcej.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Tracy Brian
Nazwa Strategia biznesowa
Data premiery 17-11-2017
Wydawca MT Biznes
Tłumacz Pawłowski Konrad
Lektor Michalak Robert
ean 9788380871809
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2017
Forma płyta kompaktowa CD

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Strategia biznesowa

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Brian Tracy pojawił się na świecie 5 stycznia 1944 roku w Vancouver. Jest znanym na całym świecie mówcą motywacyjnym, a także autorem kilkudziesięciu książek i ebooków z zakresu psychologii sukcesu oraz rozwoju osobistego i zawodowego. Szacuje się, że ten charyzmatyczny trener biznesu przemawia rocznie do około ćwierć miliona osób – głównie właścicieli oraz menedżerów dużych firm. W jego wykładach, konferencjach i seminariach uczestniczą przedstawiciele największych przedsiębiorstw amerykańskich, które plasują się w rankingu Fortune 500. Dotychczas inspirował on liderów takich korporacji jak in. Coca Cola, BMW, IBM, Advisory, HP, Deloitte czy ING Group. Brain Tracy jest również właścicielem własnej firmy o nazwie Brian Tracy International, której siedziba znajduje się w San Diego. Specjalizuje się ona w organizacji szkoleń biznesowych. Książki napisane przez Tracy’ego wielokrotnie znajdowały się na listach bestsellerów. Najpopularniejsze tytuły to m.in. „Psychologia sukcesu”, „Zjedz tę żabę”, „Sposób na sukces”, „Psychologia sprzedaży” czy „Plan lotu”.


Brian Tracy uparcie przekonuje, że odniesienie spektakularnego sukcesu jest możliwe dla każdego, bez względu na pochodzenie czy zdolności. W jego książkach można znaleźć cenne porady, przydatne w prowadzeniu biznesu. Autor pomaga uwierzyć w siebie i dokonywać rzeczy, które dotychczas wydawały się niemożliwe. Namawia do stawiania sobie wysokich celów i odważnej ich realizacji. Zachęca do nieustannego rozwoju, zarówno zawodowego, jak i osobistego. Autor często podkreśla, że aby odnieść sukces na rynku nie można skupiać się wyłącznie na zarabianiu pieniędzy. W jego opinii każda firma powinna określić swoje pozamaterialne cele, co w dłuższej perspektywie pozwoli zapobiec wypaleniu zawodowemu. Brian Tracy przekazuje również wskazówki dotyczące zarządzania czasem oraz zasobami ludzkimi. Jak podkreśla, mądre działanie polega na tym, aby angażować się tylko w niezbędne aktywności, natomiast odrzucać te, które jedynie zabierają czas, wewnętrzną energię i pieniądze.