Strategia dywersyfikacji. Wzrost poprzez zróżnicowanie

(okładka twarda)
Strategia dywersyfikacji. Wzrost poprzez zróżnicowanie (okładka twarda, książki)
Autor: Kenny Graham
Liczba stron: 224
Oprawa: twarda
Wydawca: Explanator Iwona Dehina

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka Grahama Kenny „Strategia dywersyfikacji” jest prawdziwą skarbnicą wiedzy. Widoczny jest olbrzymi nakład pracy zarówno od strony metodyki i przygotowania teoretycznego, a przede wszystkim świetnej praktycznej analizy międzynarodowego otoczenia biznesowego. Układ treści oraz rozdziałów jest wyjątkowo spójny, logiczny i przejrzysty. Jasne wprowadzenie, definicje podstawowych pojęć, obszerne case studies oraz ramy, w jakich należy rozpatrywać zagadnienia dywersyfikacji w gospodarce wolnorynkowej prezentuje się na najwyższym poziomie.

Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omówienie każdego z przykładów jest kompletne i szczegółowe od krótkiej historii firmy przez wyniki finansowe, podstawową charakterystykę infrastruktury korporacji dnia dzisiejszego do szczegółowo zdywersyfikowanego portfela oferowanych produktów i usług. Autor w interesujący sposób omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.

Autor: Graham Kenny - jest prezesem firmy Strategic Factors, która specjalizuje się w planowaniu strategicznym i badaniu efektywności działania przedsiębiorstw. Pomaga innym organizacjom, a także od ponad 15 lat szkoli w zakresie analizy i planowania strategicznego oraz badania efektywności procesów biznesowych. Publikuje liczne artykuły skierowane do praktyków biznesu w takich czasopismach jak: Company Director, Leadership Excellence, Management, Marketing, Commodities & Trade to Asia, HR Monthly oraz Charter.

Dodatkowe informacje

Autor Kenny Graham
Nazwa Strategia dywersyfikacji. Wzrost poprzez zróżnicowanie
Liczba stron 224
Oprawa twarda
Wydawca Explanator Iwona Dehina
Tłumacz Krawczyk Łukasz
Tytuł i podtytuł oryginalny Diversification Strategy. How to grow the business by diversifying successfully
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 29-04-2010
Język oryginału angielski
Rok wydania 2010
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Strategia dywersyfikacji. Wzrost poprzez zróżnicowanie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: