Strategia Lean

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 356
Data premiery: 18-10-2019
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
74,90 zł
Special Price 57,99 zł
- +
LUB

Opis

Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby?
Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność?
Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji?
Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy?
Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?

Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego
świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.

Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.

Książka "Strategia lean" obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta.

Myślenie lean to kompleksowa strategia biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.

Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.

Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta.
Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.

"Książka "Strategia lean" w przekonujący sposób wyjaśnia, że doskonałości operacyjnej
nie da się osiągnąć wyłącznie dobrymi chęciami kierownictwa i że wymaga ona realizacji konsekwentnego oddolnego procesu rozwojowego."
Jeffrey K. Liker, autor książki "Droga Toyoty", profesor inżynierii przemysłowej i operacyjnej na University of Michigan

"Książka "Strategia lean" stawia mocną tezę, zgodnie z którą myślenie lean należy rozpatrywać przede wszystkim w kategoriach metody przeobrażania firmy w system strategicznego pozyskiwania wiedzy, która mogłaby zapewnić firmie trwałą przewagę konkurencyjną w obliczu przełomowych zdarzeń w branży. Pokazuje, że dzięki wdrożeniu myślenia lean jako narzędzia strategicznego każda firma może odnieść sukces, dokonując zasadniczego przełomu w swojej branży."
John Shook, prezes Lean Enterprise Institute

"Ta ważna książka to coś więcej niż zbiór informacji o powszechnie dziś używanych
narzędziach lean. To opis kompleksowej, a przy tym rewolucyjnej strategii."
James P. Womack, współautor książek "Maszyna, która zmieniła świat" oraz "Lean thinking
– szczupłe myślenie", założyciel Lean Enterprise Institute
 

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Strategia Lean
Liczba stron 356
Data premiery 18-10-2019
Wydawca MT Biznes
Oprawa miękka
Tłumacz Sałabut Bartosz
ean 9788380876293
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Strategia Lean

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 5,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.