Strategia marek własnych

(okładka miękka)
Strategia marek własnych (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 212
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. 

Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:

  • zmiana nastawienia
  • skuteczna współpraca
  • innowacyjność
  • selektywna walka
  • konkurencyjne ceny
  • stała poprawa jakości
  • kreatywność w działaniach rynkowych

W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Dodatkowe informacje

Autor Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.
Nazwa Strategia marek własnych
Liczba stron 212
Oprawa miękka
Wydawca Wolters Kluwer
Tłumacz Dziewońska Dorota
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Data premiery 07-11-2013
Język oryginału angielski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Strategia marek własnych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: