Strategie marketingowe

(okładka miękka)
Strategie marketingowe (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 280
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Dodatkowe informacje

Autor Wrzosek Wojciech
Nazwa Strategie marketingowe
Liczba stron 280
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 12-04-2012
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Strategie marketingowe

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: