System informacyjny marketingu

(okładka miękka)
System informacyjny marketingu (okładka miękka, książki)
Autor: Nowicki Adam
Liczba stron: 256
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
42,00 zł
Special Price 29,49 zł
- +
LUB

Opis

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu; proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego; przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Dodatkowe informacje

Autor Nowicki Adam
Nazwa System informacyjny marketingu
Liczba stron 256
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 29-12-2008
Język oryginału polski
Rok wydania 2005
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: System informacyjny marketingu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: