Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

(okładka miękka)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 480
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 12 godzin

Normalna cena:
69,00 zł
Special Price 44,49 zł
- +
LUB

Opis

E-handel w pytaniach i odpowiedziach

Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.

Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  •     jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
  •     w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
  •     jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
  •     jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
  •     jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
  •     jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
  •     jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację


Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Liczba stron 480
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Helion
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Data premiery 11-10-2013
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: