Technologie mobilne w marketingu

(okładka twarda)
Technologie mobilne w marketingu (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 232
Data premiery: 31-03-2014
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 48H | ❆ Gwarantujemy dostawę przed Świętami! ❆

Normalna cena:
59,00 zł
Special Price 46,99 zł
- +
LUB

Opis

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia:

  • trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu
  • histotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego
  • możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji
  • możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

 

Dodatkowe informacje

Autor Sznajder Andrzej
Nazwa Technologie mobilne w marketingu
Liczba stron 232
Data premiery 31-03-2014
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa twarda
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Technologie mobilne w marketingu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: