Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 270
Data premiery: 22-10-2015
Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
39,00 zł
Special Price 32,99 zł
- +
LUB

Opis

Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy - zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny i praktyczny sposób, a jednocześnie dostosowany do polskiego kontekstu społeczno-gospodarczego. Uzupełnieniem książki są studia polskich przypadków.

"Pozycja ta jest skierowana głównie do studentów, menedżerów oraz działających i przyszłych przedsiębiorców. Jej celem jest nie tylko ukazanie czytelnikom istoty procesu przedsiębiorczego, ale również zachęcenie do refleksji i eksperymentowania. Mają temu służyć przedstawione w książce zagadnienia teoretyczne z zakresu przedsiębiorczości i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorców, ale również zadawane przez autorów pytania i zamieszczone w tekście przypadki. Autorzy niejako „prowadzą” czytelnika przez proces przedsiębiorczy krok po kroku: od szansy i pomysłu na biznes, poprzez jego zaplanowanie, aż do prowadzenia i rozwoju. Na uwagę zasługują zamieszczone ciekawe przypadki, dobrze ilustrujące omawiane kwestie."
Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Wacha, prof. nadzw. UEK

"Człowiek może działać przedsiębiorczo na bardzo wielu obszarach […]. Oczywiście nie każdy z nas musi czy powinien działać na własny rachunek, w rozwiniętych gospodarkach własną działalność prowadzi około kilkunastu procent pracujących. […] Przedsiębiorczość dotyczyć może zarówno organizacji biznesowych, jak i tworzenia nowych projektów tam, gdzie zysk nie jest pierwszym i podstawowym celem. Przedsiębiorczość definiujemy jako aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i realizowanie szans."
Z wprowadzenia


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Glinka Beata, Pasieczny Jacek
Nazwa Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój
Liczba stron 270
Data premiery 22-10-2015
Wydawca Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa miękka
ean 9788323518631
Rok wydania 2015
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka
Gabaryt mały

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce
6,99 zł 8,99 zł
Stacje Orlen 6,99 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 7,99 zł 9,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce 0,00 zł 4,99 zł
Stacje Orlen 0,00 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 0,00 zł 4,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł