Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 4. Karty pracy

(okładka twarda)
Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 4. Karty pracy (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 136
Data premiery: 06-07-2018
Wydawca: Wydawnictwo Harmonia

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
39,00 zł
Special Price 26,99 zł
- +
LUB

Opis

Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Naprawa Renata, Tanajewska Alicja
Nazwa Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 4. Karty pracy
Liczba stron 136
Data premiery 06-07-2018
Wydawca Wydawnictwo Harmonia
Oprawa twarda
ean 9788380800489
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 4. Karty pracy

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Alicja Tanajewska to doświadczony terapeuta dziecięcy, oligofrenopedagog oraz nauczyciel w klasach 1-3. Absolwentka studiów licencjackich z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej, a także studiów podyplomowych na takich kierunkach jak oligofrenopedagogika oraz terapia pedagogiczna. Prowadzi dla nauczycieli kursy kwalifikacyjne i szkolenia doskonalące warsztat metodyczny. Praktykuje również zajęcia wyrównawcze, rewalidacyjne oraz terapię pedagogiczną. Tanajewska to autorka wielu książek, zeszytów ćwiczeń i kart nauczyciela. Za swoje zaangażowanie w działalność wychowawczo-dydaktyczną została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej, Nagrodą Ministra Edukacji Narodowej oraz Nagrodą Pomorskiego Kuratora Oświaty. Książki i pomoce dydaktyczne Alicji Tanajewskiej są kierowane przede wszystkim do nauczycieli pracujących z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zwłaszcza z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz niepełnosprawnością sprzężoną. Materiały autorstwa Tanajewskiej to także nieoceniona pomoc w pracy z dziećmi mającymi trudność z opanowaniem podstaw matematyki czy gramatyki. Mogą być również wykorzystywane w pierwszych klasach szkoły podstawowej – m.in. do nauki czytania metodą sylabową. Przykładowe opracowania autorki to: „Gramatyka bez tajemnic”, „Ja też to potrafię”, „Nauka czytania od A do Z metodą sylabową” czy „Podróż przez pory roku z kartami pracy”. Alicja Tanajewska pomaga nauczycielom w opracowaniu, realizacji i ewaluacji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych. W jej książkach znajdziemy informacje dotyczące metodyki nauczania oraz karty pracy, których zawartość odpowiada aktualnej podstawie programowej. Z wiedzy przekazywanej przez Alicję Tanajewską mogą skorzystać również pedagodzy, logopedzi, terapeuci, psychologowie czy pracownicy różnego typu ośrodków edukacyjno-wychowawczych. Pozwoli im to właściwie dostosować metody i tempo pracy do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych oraz intelektualnych ucznia.